ماها عشقمون زبان یاد گرفتنه

هرچی در مورد زبان میخوای بدونی اینجا هست

ماها عشقمون زبان یاد گرفتنه

هرچی در مورد زبان میخوای بدونی اینجا هست

زبان دوست داری؟ پس با ما باش.

  • ۰
  • ۰

پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیچستان

 

در زمان هایی که بیشتر از هر موقع دیگری کلمه‌ی آموزش آنلاین، آموزش مجازی، آموزش از راه دور و دیگر عبارات شبیه به این را می‌شنویم، بیشتر از قبل یز به امکاناتی که ما را در دوران خانه نشینی سر زنده و کارآمد بکند نیاز داریم.

یکی از مهمترین الزامات این دوران اما آموزش آنلاین و به خصوص حوزه آموزش آنلاین است که سایت تیچیستان به آن همت گمارده است؛ به این امید که رفت و آمد کم شود، آلودگی کاهش یابد، هزینه ها تقلیل پیدا کند و تا جای ممکن دسترسی ساده تری به اساتید برتر زبان وجود داشته باشد.

در تیچستان در خانه و یا هر جای دیگر به‌راحتی می‌توانید با گوشی تلفن همراه خود و یا کامپیوتر خود و با وصل شدن به اینترنت در کلاس‌ها شرکت کنید.

آموزش آنلاین زبان تیچستان چیست؟

درباره آموزش آنلاین به‌طورکلی توضیحاتی را دادیم. برای کلاس خصوص زبان آنلاین نیز رویه یکسان است. شما تنها با در دسترس داشتن یک گوشی همراه و یا لپ تاپ و با وصل شدن به اینترنت می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. در یک‌طرف شما هستید و در طرف دیگر استاد زبان شما که در حال تدریس است.

در پلتفرم آموزش زبان تیچستان سعی بر آن شده که مراحل برگزاری کلاس برای زبان‌آموز بسیار ساده و متناسب با نیازها و اهداف وی برگزار شود. در کلاس‌های آنلاین زبان تیچستان شما نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن و برنامه‌ خاصی ندارید و به‌راحتی با ورود به پنل کاربری خود و مشاهده لینک کلاس های خود می توانید در کلاس آنلاین خود حضور پیدا کنید.

در همین رابطه، برای تمرکز بیشتر زبان‌آموز و استاد زبان کلاس‌ ها به‌ صورت خصوصی و از طریق ویدئوچت بین استاد زبان و زبان‌آموز برگزار می‌شود. در این کلاس‌های خصوصی تمرکز استاد بر روی یک زبان‌آموز و مهارت‌ها و نیازهای وی است؛ مثلا اگر کسی قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند آیلتس و تافل را دارد تمرکز کلاس بر روی تقویت مهارت‌های متناسب با این آزمون‌ها است. البته گفتنی است که امکان برگزاری کلاس های گروهی نیز به طور تمام و کمال وجود دارد.

یا شخص دیگری فقط نیاز به صحبت کردن دارد، کلاس او به‌صورت مکالمه آزاد با استاد زبان خواهد بود. اگر به فکر مهاجرت کاری و یا تحصیلی هستید و یا می خواهید صرفا مکالمه خود را بهتر کنید و نیاز به تقویت زبان‌دارید نیز می‌توانید در سایت تیچستان استادی متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

مزیت‌های کلاس زبان آنلاین در تیچستان برای زبان‌آموزان

- یادگیری زبان از هرکجا و در هر زمان که شما می‌خواهید

- امکان برگزاری کلاس آنلاین زبان چینی بدون نیاز به امکانات خاص

- پیدا کردن استاد زبان متناسب با نقاط ضعف خود و بودجه‌ای که برای یادگیری زبان در نظر دارید

- صرفه‌جویی در زمان و افزایش بازدهی در کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان

- پشتیبانی زبان‌آموز ازنظر مسائل فنی برای برگزاری هر چه راحت‌تر کلاس

- با توجه به بودجه خود می‌توانید بهترین اساتید زبان را پیدا کنید

مزیت‌های آموزش زبان به‌صورت آنلاین برای اساتید زبان

- برگزاری ساده کلاس بدون نیاز به امکانات خاص

- افزایش درآمد استاد زبان با تدریس آنلاین

- تنظیم تقویم کاری با توجه به‌روز و ساعات آزاد استاد در سایت تیچستان توسط خود استاد زبان

- تعیین هزینه هر جلسه کلاس توسط خود استاد زبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی