ماها عشقمون زبان یاد گرفتنه

هرچی در مورد زبان میخوای بدونی اینجا هست

ماها عشقمون زبان یاد گرفتنه

هرچی در مورد زبان میخوای بدونی اینجا هست

زبان دوست داری؟ پس با ما باش.

  • ۰
  • ۰

حتما برای شما هم این سوال پیش اومده که میون این همه زبان خوب و بتر، چر یه کاره بریم سراغ زبان آلمانی؟ چی داره مگه آلمانی؟ اصلا چه کشورهایی به این زبان صحبت میکنن؟

باید بگیم آلمان کشور مهمیه و خیلی کشورهای دیگه هم به این زبان حرف میزنن، پس یاد گرفتن زبان آلمانی اصلا بی جهت نیست و خیلی هم خوبه که یاد بگیریم. هیچ اشکالی نداره. مخصوصا ما ایرانی ها که عشق اپلای هستیم و چه جایی بهتر از آلمان با هزینه پایین.

پس توصیه میکنیم تا انتهای این مطلب با ما باشید، چون میخوایم از فواید آموزش آنلاین آلمانی بهتون مفصل بگیم.

زبان آلمانی پس از انگلیسی، دومین زبانی است که مردم جهان به سراغ یادگیری‌اش می‌روند. علت این است که درک این زبان همانند انگلیسی دری تازه به دنیای اطلاعات را باز می‌کند. طبق آمارهای سال ۲۰۱۶، سایت‌هایی با دامنه .de در رده پنجم از لحاظ تعداد وب‌سایت‌ها به شمار می‌روند. ممکن است فکر کنید، بسیاری از این سایت‌ها نسخه‌های انگلیسی هم دارند اما اینطور نیست. در واقع، 5.8 درصد از محتوای موجود در اینترنت تنها به زبان آلمانی وجود دارند.
فضای آفلاین: به‌دلیل نقش آلمانی‌ها، در تولید علم، فرهنگ و هنر، بسیاری از کتاب‌ها و سایر محتواهایی غیردیجیتالی ارزشمند به این زبان موجودند. برای مثال در رشته هنر، سالانه بیشتر از 80 هزار جلد کتاب در آلمان منتشر می‌شوند که فقط درصد اندکی از آن‌ها به انگلیسی ترجمه‌ می‌شوند. در نتیجه چنین متونی تنها برای افرادی که به این زبان تسلط دارند، قابل درک است.
نباید فراموش کرد که نمونه اصلی و دست‌نخورده بسیاری از آثار برجسته به زبان آلمانی منتشر شده‌اند و اگر بخواهید برای تحقیق یا حتی علاقه شخصی به سراغ این آثار بروید باید آن را یادبگیرید. از مثال‌های این مورد می‌توان به کتاب‌های کافکا و گوته اشاره کرد.

۲- گنجی از آدم‌های جالب!
بعضی‌ چیزها را نه فقط در دنیای وب بلکه در کتاب‌ها و مجلات نیز نمی‌توان پیدا کرد. تجربیات ارزشمند، ویژگی‌های مشترک و هزاران چیز دیگر را تنها در آدم‌های جذاب می‌توان پیدا کرد. هر جامعه‌ای شامل افرادی با این خصوصیات است و جامعه آلمان زبان‌ها مملو از آدم‌هایی است که می‌توان چیزهای بسیاری از آن‌ها آموخت.
علت این مساله را هم می‌توان به موقعیت استراتژیک، سیاسی و علمی آلمان نسبت داد.زبان آلمانی بیشترین زبان مورد استفاده در قاره اروپا و همچنین جزو یکی از زبان‌های اصلی مراودات سیاسی این قاره است. همه این‌ها در کنار نقش مهم آلمان در مساله تولید علم، باعث شده تا یادگیری این زبان ابزاری برای دسترسی به بسیاری از افراد تاثیرگذار جامعه اروپا قلمداد شود.

۳- آلمانی برای کار
زبان‌های حاشیه‌ای زیادی مورد استفاده کشورهای مهم اروپایی هستند که نزدیکی فوق‌العاده‌ای با آلمانی دارند. اتریش، بلژیک، لیختنشتاین، لوکزامبورگ و سویس از جمله این کشورها به شمار می‌روند. در نتیجه می‌توان گفت ارتباطات مرکزیت این قاره سبز، با آلمانی جلو می‌رود.
همین که تخصصی داشته باشید و به زبان آلمانی هم مسلط باشید فرصت‌های شغلی بسیاری برای خودتان ساخته‌اید. اقتصاد صنعتی و توسعه یافته آلمان باعث شده تا خیلی‌ها برای کار کردن در آن دل خود را صابون بزنند.
بسته به وضعیت بیکاری، قطعا می‌توانید در این کشورها خودتان را به کار مشغول کنید. منظورمان از تخصص هم داشتن مدرک PHD نیست؛ شما حتی اگر به کارهای ساختمانی، فنی و بسیاری از شغل‌های مرسوم دیگر آشنا باشید هم می‌توایند در این کشورها کار کنید.

۴- تحصیل با کیفیت
تحصیل خوب برای خیلی از ما دغدغه محسوب می‌شود. رایگان بودن آموزش‌ زبان آلمانی باعث شده تا بسیاری با رویای درس‌خواندن در این کشور به‌دنبال یادگیری آلمانی و مهاجرت به آلمان رفته‌اند.
با توجه به شرایط‌تان، تحصیل در آلمان می‌تواند یک هدف مفید قلمداد شود. خصوصا که زبان آلمانی نه‌تنها در حوزه‌هایی مثل هنر که به آن اشاره کردیم، در رشته‌های دیگر هم شهرت بسیاری دارد. به‌طوری که دومین زبان علم در جهان به شمار می‌رود و  18 درصد از کتاب‌های علمی جهان به این زبان منتشر می‌شوند. رشد فیزیک‌دانانی مثل پلانک، آلبرت انیشتین، هایزنبرگ یا سایر دانشمندان و فیلسوفانی همانند فروید، کانت و هگل باعث شده تا زبان آلمانی حتی امروز هم تسلط خوبی به روند تولید علم جهان داشته باشد.

۵- از یک زبان غول نسازید!
باوجود توصیف‌های مختلفی که مردم از سختی و دشواری بالای زبان آلمانی می‌گویند، یادگیری این زبان حداقل غیرممکن نیست! اگر انگلیسی خوبی داشته باشید، کارتان برای آموختن زبان آلمانی آسا‌ن‌تر است. چرا که انگلیسی و آلمانی ریشه‌های مشترکی دارند و هر دو جزو زبان‌های هندو-اروپایی و از شاخه ژرمنی‌ به شمار می‌روند.

 

نکته آخر هم اینکه حواستون باشه زبان آلمانی خیلی گسترده است و موسسات مختلف از اون استفاده میکنن. پس خوب آگاه باشید که خوب یاد بگیریدش. فعلا خداحافظ!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی